ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری

بروز ترین مرکز مشاوره و ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری ویژه آزاد و سراسری

ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری

بروز ترین مرکز مشاوره و ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری ویژه آزاد و سراسری

ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری

ارائه سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری
ارائه سئوالات تشریحی آزمون های درسی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
سئوالات آزمون جامع مقطع دکتری
سئوالات آزمون های پایان ترم مقطع دکتری و ارشد

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


با توجه به رشد روزافزون تقاضا ی افراد برای ادامه تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری و به طبع آن شکل‌گیری بسیاری از مراکز و دانشگاههای غیر دولتی، جهت ارائه اطلاعات، مشاوره و در اختیار قرار دادن منابع مهم با هدف جذب داوطلبان و ایجاد سود بیشتر از یک سو و همچنین نیاز شدید و دغدغه اصلی داوطلبان به دسترسی به منبع و پایگاهی مطمئن، و وجود راهنمایی شایسته در همراهی و برطرف نمودن اشکالات داوطلبان در آزمون  زبان عمومی و یا EPT ز سوی دیگر، وب سایت"آزمون های آنلاین آزمایشی” EPT را بر آن داشت تا با تصمیم  بجا نسبت به برپایی سایتی با عنوان "آزمون های هفتگی در آزمونEPT"، بدون هیچ چشم داشتی و فقط با هدف راهنمایی، مشاوره و هدایت داوطلبان آزمون EPT اقدام نماید.

وب سایت "آزمون های آنلاین آزمایشیEPT"، بنا بر رسالت خود مبنی بر فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد آمادگی هر چه بیشتر داوطلبان آزمون های EPT و با توجه به نیاز داوطلبان آزمون های زبان عمومی و تافل دانشگاههای کشور از جملهEPT اقدام به ایجاد سایت تخصصی تحت عنوان "آزمون های  آنلاین آزمایشی EPT همراه با پاسخ کاملا تشریحیبرای هدایت دانشجویان گرامی و ارائه خدمات مشاوره به صورت رایگان در زمینه آزمون های EPT نموده است.

در آزمون‌های آزمایشی، داوطلب در مراحل مشخصی به آزمایش خود پرداخته و آنچه را آموخته، در عمل مورد سنجش قرار می‌دهد تا پس از آن به رفع اشکالات خود و یادگیری نکاتی که شاید به آنها توجه کافی نداشته مبادرت ورزد. به همین منظور مرکز ما جهت آماده‌سازی هرچه بهتر داوطلبان اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی و طبقه‌بندی شده به صورت اینترنتی می‌نماید. در ادامه به بررسی شرایط حاکم بر انواع آزمون‌های EPT طبقه‌بندی شده می‌پردازیم.


با تشکر فراوان

مدیریت وب سایت آموزش و آزمون EPT


برای دسترسی هر چه بهتر، لینک های زیر را کلیک بفرمایید:


نحوه ثبت نام در آموزش و آزمون EPT


تقویم برگزاری آزمون


بودجه بندی و منابع سوالات آزمون EPT





مشاوره و آموزش تخصصی آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۳